Expresii, Formule de Salut si Prezentare in Limba Italiana







  • ciao = buna
    buongiorno = buna ziua
    come ti chiami = come ti chiami
    quanti anni hai? = cati ani ai?
    ho vent’anni = am 20 de ani
    mi chiamo Maria = ma numesc Maria
    cosa fai qui = ce faci aici?
    di dove sei = de unde esti?
    sono di… = sunt din… (Sono di Bucarest- Sunt din Bucuresti)
    sono venuto (a) qui a lavorare/ a studiare = am venit aici sa studiez/sa lucrez
    studiare = a invata (Studio a Roma- Studiez la Roma)
    lavorare = a lucra (Lavoro a Roma- Lucrez in Roma)
    ti piace qui = iti place aici?
    come ti trovi qui = cum te simti aici?
    mi trovo bene qui = ma simt bine aici
    mi piace molto qui = imi place mult aici
    da quanto tempo sei venuto (a) = de cand ai venit ?
    Da quanto tempo sei venuto qui = De cat timp esti aici?
    Sono venuto qui da sei mesi = Sunt aici de sase luni
    cosa ti piace qui? = ce-ti place aici?
    mi piace la cucina italiana, le persone, i costumi italiani = imi place bucataria italiana, imi plac oamenii si obiceiurile italienilor
    Template by B. Bits