Haine, Vestimentatie, Moda in Limba Italiana - Cuvinte si Expresii, Pronuntie Audio - Lectia 5


  • Cuvinte si expresii utile pentru a-ti exprima preferintele vestimentare, denumiri ale pieselor de imbracaminte in Limba Italiana.
    2. Vocabular (Vocabolario)



    indossare = a imbraca
    gli abiti = hainele
    le cose = lucrurile
    leggero = lejer
    simple = simplu
    elegante = elegant(a)
    jeans = blugi
    la maglietta = bluza
    l’orologio = ceasul
    la borsa = geanta
    le scarpe = pantofii
    di qualitá = de calitate
    chiedere = a cere
    magra = slaba
    vecchia = batrana
    i metalli = metalele
    cambiare = a schimba
    l’illusione = iluzia
    l’immagine = imaginea
    il vestito = haina
    gli accessori = accesoriile
    la cintura = cureaua
    le bretelle = bretelele
    qualsiasi = orice
    secondo me = dupa parerea mea
    mi piace indossare = imi place sa port
    vestirsi = a se imbraca
    cosa preferisci? = ce preferi?
    mi piacciono /non mi piacciono = imi plac/nu-mi plac
    Cuvinte Cheie: invata limba italiana repede vorbita pronuntie lectii audio video gratuite gramatica vocabular dictionar gratuit online free italieni nativi dialecte italiene italienesti Interactiv si Curs Pentru Copii Incepatori Ghid de conversatie Mediu Avansati Fara Profesor Pronuntie Audio Gramatica Online Cursuri Traduceri Romana-Italiana Italiana-Romana Conversatii Translator Italian-Roman Roman-Italian
    Template by B. Bits