Exercitii de Verificare Pronume Personale, Reflexive, - Invata Italiana Online Gratuit



  • B. Traduceti in limba italiana:

    1. Voi aveti o casa. Casa e a voastra.

    2. Noi avem o masina. Masina e a noastra.

    3. El are o pisica. Pisica e a lui.

    4. Eu am un stilou. Stiloul este al meu.

    5. Ea are un caiet. Caietul este al ei.

    6. Ei au o carte. Cartea este a lor.

    7. Cand il vezi, sa-i spui ca il caut.

    8. Ea imi cere sa renunt la tot ce am.

    9. Cine te cauta?

    10. Cu cine vorbesti?

    11. Cui te adresezi?

    C. Traduceti in limba romana:

    1. Aiuto voi volentieri.

    2. Gli parlo sinceramente.

    3. Le do questi fiori.

    4. Voglio sentire loro adesso.

    5. Ci piace andare al cinema.

    6. Mi vede ogni giorno.

    7. Gli piace venire da noi.

    8. Ti guardano con rabbia.

    Template by B. Bits