Starea de Sanatate - Cuvinte si Expresii Scriere si Pronuntie Audio in Limba Italiana - Lectia 12 Online


  • Cu ajutorul acestei lectii iti vei putea insusi cuvinte si expresii ce te pot ajuta sa porti o conversatie in Limba Italiana legata de starea de sanatate sau despre o eventuala urgenta medicala.
    2. Vocabular (Vocabolario)
    Non tanto bene = nu prea bine
    Prendere un raffreddore = a raci
    Avere la febbre = a avea febra
    Avere mal di gola = a te durea gatul
    Devi andare dal medico = trebuie sa te duci la medic
    Le labbra screpolate = buzele crapate
    Camminare zoppicando = a merge schiopatand
    Mi fa molto male = ma doare foarte tare
    Non é facile = nu-i usor
    Come stai =ce faci?
    Come ti senti =cum te simti?
    Sto bene/male = ma simt rau/bine
    Ho mal di gola = ma doare gatul
    Ho mal di testa = ma doare capul
    Ho mal di schiena = ma doare spatele
    Ho preso un raffreddore = am racit
    Mi sento stanco = ma simt obosit
    Non ho energia = nu am energie
    Devo prendere dei medicamenti = trebuie sa iau medicamente
    Dove ti fa male = unde te doare
    Mi fa male qui = ma doare aici
    Ho dificoltá nel respirare = respir greu
    Qual’é il tuo stato generale di salute = care-i starea ta generala de sanatate?
    Ho la febbre = am febra
    Sto prendendo dell’antibiotico = iau antibiotic
    Non posso dormire a causa del dolore = nu pot dormi din cauza durerii
    Mi fa male il dente = ma doare dintele/maseaua
    Mi fa male la gamba = ma doare piciorul
    Neppure viene a visitarci = nici macar nu vine sa ne viziteze
    Cuvinte Cheie: invata limba italiana repede vorbita pronuntie lectii audio video gratuite gramatica vocabular dictionar gratuit online free italieni nativi dialecte italiene italienesti Interactiv si Curs Pentru Copii Incepatori Ghid de conversatie Mediu Avansati Fara Profesor Pronuntie Audio Gramatica Online Cursuri Traduceri Romana-Italiana Italiana-Romana Conversatii Translator Italian-Roman Roman-Italian
    Template by B. Bits