Solutii Verb Indicativ Prezent in Limba Italiana - Teste de Verificare Online Gratuit


  • B. Completati spatiile libere cu indicativul prezent al verbului essere:

    1 .sono, 2. sei, 3. siamo, 4. siete, 5. é, 6. sono

    C. Conjugati urmatoarele verbe la indicativ prezent: mangiare, conoscere, dire.

    Mangiare- a manca

    Io mangio ------ Noi mangiamo
    Tu mangi -------- Voi mangiate
    Lui/lei mangia ------ Loro mangiano


    Conoscere- a cunoaste ``````````````` Dire- a spune
    Io conosco -------- Noi conosciamo ``````````````` Io dico -------- Noi diciamo
    Tu conosci -------- Voi conoscete ``````````````` Tu dici -------- Voi dicete
    Lui/lei conosce --------Loro conoscono ``````````````` Lui/lei dice-------- Loro dicono



    D. Alcatuiti enunturi cu urmatoarele cuvinte: lisci, scura, magro, alto, in gamba si subliniati verbele din propozitii.

    Mia sorella ha i capelli lisci. La sua pelle é scura. Mio fratello é molto magro. Il tuo amico é il piύ alto di tutti noi. Mi sento in gamba.

    E. Inlocuiti punctele cu verbele din paranteze la indicativul prezent:

    1.parto. 2. esci. 3. fanno. 4. Abbiamo. 5. é. 6. prendi 7.so. 8. mangiamo. 9. scrivete
    Template by B. Bits